Real Van de Voorde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RVDV - Kommersanten (24-01-10)

5 plaatsers

Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  cfc007 ma jan 25, 2010 9:10 pm

Uitslag: 8-0

Doelpunten: 3 x Peter Patteet
2 x Gino Fiers
1 x Bart Van de Voorde
1 x Danny De Wilde
1 x Tim De Naer

Gele kaarten: Glen Malfliet


Topschutterstand:

8 goals: Hassan Ben Daoud
Bart Van Vlierberghe
6 goals: Thomas Van de Voorde
Bart Van de Voorde
Peter Patteet
Tim De Naer
5 goals: Danny De Wilde
Gino Fiers
2 goals: Kenneth De Neve
Kenn Vandriessche
1 goal : Maarten Poppe
Rogiers Stijn
Frederik Desoete
Hans Poppe



Rode Kaarten:
1 rode kaart: Ben Daoud Hassan (2 x geel)
Bart Van Vlierberghe

Gele kaarten:

2 gele kaarten: Dimitri Verthongen
Kenneth De Neve
Bart Van de Voorde
De Soete Frederik
1 gele kaart: Maarten Poppe
Ben Daoud Hassan
Tim De Naer
Bart Van Vlierberghe
Bensallam Aziz
Erik Van de Voorde
Danny De Wilde
Glen Malfliet
cfc007
cfc007

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 41
Woonplaats : Belsele
Registration date : 10-09-08

http://www.chelseafc.com

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty Re: RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  BVDV ma jan 25, 2010 10:56 pm

Vandaag stond de thuismatch tegen de Kommersanten op het programma.
Uit de heenwedstrijd weten we dat de Kommersanten, ondanks hun lage klassering, niet te onderschatten zijn.

Timmy, Rikke, Dimi, Glenn, Soete, Stijn, Thomas, Danny, Tim, Patteet en Gino starten in de basis.
Kenn, Maarten P en Bart VDV houden de bank warm.

Van bij het begin worden de Kommersanten naar de keel gegrepen.
Het tempo ligt erg hoog en de ene goeie actie na de andere wordt op de mat gebracht.
Nadat zowel Patteet, Stijn, Tim en Gino hun pogingen over of naast zien gaan, worden de netten toch bol gezet.
Patteet steekt Gino goed in het straatje, Gino omspeelt de keeper en legt de bal in het mandje 1-0.
Enkele tellen later kan Gino de bal goed voorbrengen, Patteet heeft iets moois in gedachten, maar zijn "vliegende hollander" gaat naast.
Ook Soete kan nog eens van ver uithalen, maar ook hij ziet zijn schot net naast gaan.
De Kommersanten komen nu wat meer in de wedstrijd, maar onze verdediging geeft geen krimp.
Het enige echte gevaar van de Kommersanten komt van een stilstaande fase, een vrije trap wordt naar doel gekopt, maar Timmy heeft een wereldsave in huis en houdt zijn netten schoon.
De 2-0 komt er nadat Danny vanop rechts de bal op Gino zijn hoofd schildert, hij heeft de bal maat binnen te knikken.
Nog voor de rust staat de 3-0 op het bord, hier is wel enige onduidelijkheid over wie de goal achter zijn naam krijgt... Danny met een voorzet-schot, waar de keeper zich volledig op miskijkt. Tim claimt echter dat hij de bal als laatste geraakt heeft. Ik stel voor dat we dit als een owngoal van de keeper beschouwen Twisted Evil
Op de rust wordt de geblesseerde Gino vervangen door Kenn en ook Glenn wordt vervangen door Maarten P.
De tweede helft begint zoals de eerste begonnen is.
Heel veel kansen voor VDV (Ik heb geen goesting om al die kansen hier neer te pennen).
We beginnen met de 4-0: Patteet komt in een 1 tegen 1 situatie, wonder boven wonder blijft hij kalm en schuift de bal naast de keeper zijn broek.
De 5-0 en 6-0 komen ook op naam van Patteet. Tot tweemaal toe kruist hij heel mooi zijn schot en doet de netten evenveel keer trillen.
Bart VDV is ondertussen Danny komen vervangen.
De 7-0 komt er nadat Bart de bal voorbrengt, Kenn trapt een gat in de lucht, maar Tim kan toch zijn voet tegen de bal zetten.
Timmy moet nog één keer zijn kunne tonen wanneer hij oog in oog komt te staan met een Kommersant.
De Kommersantse kopkes gingen hangen (niet onbegrijpelijk). Toch komt er nog 8ste treffer, Thomas legt de bal op Bart zijn hoofd en de 8-0 is een feit.

De match van vandaag is een leuke opsteker, de mentaliteit zat heel goed, geen gezaag en een inzet van 200%. Maar de match heeft geen 90, maar 45 minuten geduurd, dus voetjes op de grond houden is de boodschap!
Toch nog even dit vermelden: Patteet heeft 3x gescoord, we hebben dus nog nen bak bier van hem tegoed. Ook Gino heeft vorige week 3x gescoord, ik weet niet of hij al een bak gegeven heeft???? Very Happy
A ja, ik weet dat ik heel veel mooie aanvallen niet vermeld heb, maar ik had echt geen goesting om een 2 uur aan de verslag te werken...
BVDV
BVDV

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 41
Woonplaats : The Mansion
Registration date : 14-09-08

http://www.modecoupon.net

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty Re: RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  kleinen di jan 26, 2010 11:02 am

een heel sterke match van vdv voor mij zal het een of twee weken rusten zijn door die domme tackle heb ik een mooie kap over gehouden en vocht en een beetje bloed rond de knie niks ernstig Mad Mad
kleinen
kleinen

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 42
Woonplaats : hoveniersrtaat
Registration date : 05-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty Re: RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  BVDV di jan 26, 2010 2:19 pm

Komaan kleinen, laat uw vrouwke daar een kuske op geven en alles is genezen! afro
BVDV
BVDV

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 41
Woonplaats : The Mansion
Registration date : 14-09-08

http://www.modecoupon.net

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty Re: RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  fierenze di jan 26, 2010 9:09 pm

en bij mij ist nog afwachten , gisteren en vandaag bij kiné geweest !! hij vreest voor verrekking maar kga morgen echo laten nemen , ik hoop dat het maar een kontractuurke gaat zijn dan ben ik mss tegen zondag klaar en anders zalt een 2-tal weken zijn denk ik Sad

fierenze

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 45
Woonplaats : op de noastveld
Registration date : 03-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty Re: RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  rooien hond di jan 26, 2010 10:42 pm

hopelijk valt het mee ...

maar komt dan maar kijken om uwen bak te trakteren Razz
rooien hond
rooien hond

Aantal berichten : 163
Leeftijd : 46
Woonplaats : BOSUIL
Registration date : 16-09-08

http://www.greatold.be

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Kommersanten (24-01-10) Empty Re: RVDV - Kommersanten (24-01-10)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum