Real Van de Voorde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RVDV - Were di

4 plaatsers

Ga naar beneden

RVDV - Were di Empty RVDV - Were di

Bericht  admin wo sep 10, 2008 2:46 pm

RVDV - Were di

admin
Admin

Aantal berichten : 27
Registration date : 10-09-08

https://realvandevoorde.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Were di Empty Re: RVDV - Were di

Bericht  BVDV di apr 28, 2009 10:58 am

Verslag Real Van De Voorde - VK Were Di
ma, 27/04/2009 - 20:32 — webmaster
Zondagmiddag 14.40 uur. Het peleton volgt op 7.30 minuten van de koplopers, maar ze halen ze in. Dat komt goed. Van de Belgen zullen we vandaag niet teveel moeten verwachten vrees ik. Ondertussen is er hem el enen bij gaan leggen in de gracht. Het is maar een Spanjaard, geen erg dus. Geef mij maar een ronde van Vlaanderen, veel meer Belgische favorieten.

Zondagmorgen 9.30 uur, 12 man verzamelen zich in de kleedkamer. Van de Voorde probeerde ons meteen onder druk te zetten door ons van kleedkamer te laten veranderen. Maar dit plannetje kwam niet uit, na de wissel van kleedkamer telde ik nog steeds 12 man. Er was niemand verloren gelopen en er had niemand ondertussen enen bijgemaakt. Bart, Mario DK, Dirk en Antoon waren afwezig ten opzichte van vorige week, Kenneth en Davy B. vervoegden ons. Geen gemakkelijke opdracht voor de coach deze week om zijn team samen te stellen. Sven stond verrassend in de spits, Philip laatste man en Mirlan zowaar centraal in de midden samen met Kenneth. Nog goed nieuws, we moesten op het terrein met kunstgras spelen, voor onze snelle, wendbare en technisch zeer goed onderlegde ploeg zou dit geen probleem mogen zijn. Klein probleem, Er hing een bord dat er geen zware objecten op het plein mochten komen. Gelukkig was er geen controle en mochten Philip en Ivan toch het plein betreden. “The captain of the team” deed het voortreffelijk en won de tos. Were Di kreeg het eerste balbezit, maar niet voor lang. Volledig los van de match: mijn vrouw is hier ondertussen een babystoel in elkaar aan het vijzen en beweert dat het helemaal alleen gaat lukken. Ik ben benieuwd, wie komt er eerst over de meet? Mijn vrouw met haar perfect gebricoleerde stoel of Frank Schleck? Onze Kobe is ondertussen aan het kijken wat ze allemaal uitsteekt, die vertrouwt het zaakje toch ook niet volledig. (nog 5.40 minuten voorsprong, waarom geven jullie niet gewoon op? Het is toch een verloren zaak.) Goed, de match was 2 minuten ver en heel de ploeg was al eens volledig opgerold waardoor het reeds 1-0 stond. Perfecte tactiek: die mannen eerst laten scoren zodat ze een beetje braaf blijven. Na de ochtendwandeling van dienen mens begonnen we eraan, er kwamen enkele mooie combinaties, maar echt gevaarlijke doelkansen kwamen er niet uit. Sven werd wel een zeer dubieus neergelegd in het strafschopgebied maar de ref floot niet. Na een kwartier zag Ivan en lekker lichtbruin paasei voor zich en hij wou er toch eens in bijten. Resultaat: gebroken neus voor Ivan en Danny werd in de strijd geworpen. De match ging gelijk op, wij kregen enkele kansen en Van de Voorde trof enkele keren het kader. Ludwig werd eens diep gestuurd, de bal kwam perfect voor zijn rechter maar toch koos hij voor de linkse voet. Een pisbal in de handen van de keeper. Na 25 minuten stond het toch 2-0 toen iemand een bal mooi in het bovenste hoekje mikte. Voor de rest niet veel speciaals, juist Mirlan deed hem redelijk zeer enkele minuten voor tijd. Dienen mens werkt heel den dag met mortel en stenen, in weer en wind maar als hij op een tapijtje met gras valt, dan doet hij hem zeer. We mochten rusten. Tijdens de rust geen wijzigingen bij gebrek aan wisselspelers.

Met een ultieme poging probeerde Ludwig nog de arbiter te overtuigen om toch op een ander plein te spelen, maar de ref kon dit niet maken. Ludwig had immers zijn knietje een beetje pijn gedaan toen hij gevallen was en vond het niet meer leuk. De tweede helft begon gelijk de eerste namelijk met een doelpunt van de tegenpartij. 3-0. 10 minuten later ging het echt niet meer bij Mirlan en hij ging naar de kant. Danny trok even later een spurtje en voegde zicht prompt bij Mirlan. Ge moest ze daar zien zitten op de bank. Just Kwak en Boemel. Wij met 9 man verder. Het was pompen en afzien voor elk balletje dat we konden bemachtigen. 10 minuten voor tijd had Davy Baetens ook door dat we nog met 9 stonden. Ik vermoed dat hij toch in de staart van het peloton zat. Die had zich waarschijnlijk al even afgevraagd wat Mirlan en Danny daar aan de kant zaten doen. Zochten deze misschien nog twee man om te kaarten? Het vervolg van de match waren de spelers van Van de Voorde iets te egoïstisch en konden ze niet meer scoren. Wij kwamen uiteraard ook niet echt meer tot deftige kansen. 15.05 uur: de koplopers hebben nog 4.30 minuten voorsprong, mijn vrouw geeft nog niet op, maar buiten de voetjes die aan de poten gevezen zijn zie ik nog niet veel vordering. En waar zou Dirk al zitten? Zou hij een haas gevonden hebben die hem aan het voortrekken was, of zou het eerder een klein fris konijntje zijn waar hij achter liep? Na de match was iedereen blij dat het deze keer iets leuker was uitgedraaid dan de heenmatch. Met 9 man hebben we nog deftig stand gehouden, maar veel meer zat er niet in. Gelukkig was het de laatste match, want met al deze gekwetsten zouden we in de problemen gekomen zijn. (Ivan zijn mama was ondertussen al komen kijken hoe het met haar zoon was, en ze zag dat hij er beter uitgekomen was dan ervoor.) En wat dan gezegd van Ludwig zijn knietje? Ik hoop dat hij niet in het gips moet!!!! Nog enkele opstekers: Sven heeft geen kaart gepakt, dat was ook al lang geleden, Philip is niet door het gras gezakt en mijnen arm is er niet afgevallen van het gewicht van zo een capitainsband. Lap, mijn vrouw is weg met mijnen auto en mijn portefeuille. Boodschappen doen, en nu liggen die zijkanten met pootjes hier naast mij. Kobe is van miserie ook al in zijn bed gekropen. Wie zal dit weer mogen oplossen? 15.20 uur: saaie koers, nog 3.00 minuten voorsprong. Michel Wuyts beweert wel dat het hard gaat, maar wat weet die er nu van. Hij zit daar altijd schoon in zijn kotje. En Dirk maar lopen, en al die mensen maar vloeken dat ze Antwerpen niet binnen kunnen. En ik? Ik zal dan uit miserie maar eens beginnen met die stoel in elkaar te steken zeker? Eerst wat moed indrinken voor ik er aan begin.

Uw verslaggever ter plaatse:
Simon


BRON VK WERE DI
BVDV
BVDV

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 41
Woonplaats : The Mansion
Registration date : 14-09-08

http://www.modecoupon.net

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Were di Empty Re: RVDV - Were di

Bericht  BVDV di apr 28, 2009 10:59 am

"Hij zag een paasei en wou er in bijten" lol!
BVDV
BVDV

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 41
Woonplaats : The Mansion
Registration date : 14-09-08

http://www.modecoupon.net

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Were di Empty Re: RVDV - Were di

Bericht  cfc007 vr mei 01, 2009 7:12 pm

Eindstand: 3-0

Doelpunten: D' Hollander Andy, De Neve Kenneth, Ben Daoud Hassan

Opstelling: Van Hoey Timmy, Malfliet Glenn (45' Van de Voorde Thomas), Van de Voorde Eric, De Neve Kenneth, De Naer Tim, Mohammed, Aziz Bensallam, Ben Daoud Hassan (75' Van de Voorde Wim), Van de Voorde Bart, Van de Voorde Nichola, D' Hollander Andy
cfc007
cfc007

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 41
Woonplaats : Belsele
Registration date : 10-09-08

http://www.chelseafc.com

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Were di Empty Re: RVDV - Were di

Bericht  rooien hond di mei 05, 2009 1:15 pm

ik vond deze quote ook wel een fijntje :

Perfecte tactiek: die mannen eerst laten scoren zodat ze een beetje braaf blijven


scratch
rooien hond
rooien hond

Aantal berichten : 163
Leeftijd : 46
Woonplaats : BOSUIL
Registration date : 16-09-08

http://www.greatold.be

Terug naar boven Ga naar beneden

RVDV - Were di Empty Re: RVDV - Were di

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum