Real Van de Voorde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie hebben we gemist in de wedstrijd tegen de Gouden Leeuw?

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap36%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 36% 
[ 4 ]
Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap18%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 18% 
[ 2 ]
Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap9%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap9%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap9%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap9%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_lcap9%Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 11
 
 

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  cfc007 zo sep 20, 2009 4:32 pm

Wat zaterdag nog een hele karwei bleek te worden voor Guido en Wim, de ploegopstelling, was zondagmorgen al een stuk eenvoudiger.
Velen hadden gerekend op minimum een 15-tal spelers maar deze vielen met bosjes af.
Van de 20 spelers die op de lijst staan konden we uiteindelijk de wedstrijd tegen de Gouden Leeuw toch met juist 11 man aanvatten. (Mo, Aziz en Hassan moesten het einde van de ramadan vieren. Kenn, Hans en Kenneth gekwetst. Stijn nog op reis en dan onze 2 blijven plakkers Soete en Patteet)

Met Timmy in doel, Rieke op de laatste man, Glenn voorstopper en Dimi en Maarten Dg op de baks stond de verdediging gezet. Op het middenveld werden van links naar rechts Tim, Nichola, Thomas en Maarten P neergezet.
Vooraan konden Bart VV en Frederik zich uitleven.

Tegen een technisch sterke tegenstander ging het de eerste helft gelijk opgaand. Toch waren de betere kansen voor ons. Een eerste kansje was er voor Thomas op vrijschop maar deze was te centraal op doel getrapt en kon door de keeper van Gouden Leeuw vrij makkelijk gepareerd worden. Even later was er een scrimmage voor het doel van Timmy maar onze verdediging stond pal en kon de bal ontzetten.
Voor de rust kreeg Bart VV nog 2 grote kansen om RVDV op voorsprong te schieten. De eerste kans trapte hij tegen de paal na een prachtige voorzet van Nichola vanop rechts.
De tweede keer werd hij weggestuurd door Thomas maar hij schoot de bal op een goed uitgekomen doelman.
Ruststand: 0-0

De tweede helft werden we een beetje onderdruk gezet door de Gouden Leeuw zonder dat zij echt gevaarlijk konden zijn. Zo konden wij speculeren op de counter. Een paar keer konden we gevaarlijk doorzetten maar telkens was de laatste pas niet goed, zodat we ook niet gevaarlijk werden.
Tot een kwartier voor het einde. Een uittrap van Timmy werd met de kop verlengd door Thomas en bracht daarmee Bart VV alleen voor de doelman die hem verschalkte met een mooie lobbal (0-1)
Ook na de 0-1 werd Gouden Leeuw niet gevaarlijk.
Net voor affluiten kon Tim nog de 0-2 op het scorebord zetten.

Over heel de wedstrijd bekeken een verdiende overwinning voor RVDV. Opnieuw een schitterende inzet van alle spelers waarvoor een dikke PROFICIAT!!
Op naar volgende week waar we het maximum van de punten zullen proberen te behouden tegen Real Heibos.
cfc007
cfc007

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 41
Woonplaats : Belsele
Registration date : 10-09-08

http://www.chelseafc.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Topscorer en kaarten

Bericht  cfc007 zo sep 20, 2009 4:35 pm

Topschutterstand:

3 goals: Hassan Ben Daoud
2 goals: Thomas Van de Voorde
Tim de Naer
Bart Van Vlierberghe
1 goal : Kenn Vandriessche
Maarten Poppe


Gele kaarten:

1 gele kaart: Maarten Poppe
Ben Daoud Hassan
Kenneth De Neve
Tim De Naer
Dimitri Verthongen
cfc007
cfc007

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 41
Woonplaats : Belsele
Registration date : 10-09-08

http://www.chelseafc.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  ow zekereuh! zo sep 20, 2009 8:24 pm

Mooi verslag,
inderdaad een verdiende overwinning...
Wil wel nog vermelden dat het een patattenveld was cyclops
ow zekereuh!
ow zekereuh!

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 42
Woonplaats : Ten ne ker doar en ten weer ne keer gintere
Registration date : 01-11-08

http://miragephotography.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  ow zekereuh! zo sep 20, 2009 8:25 pm

Wie missen we?

Iedereen die er niet is clown
ow zekereuh!
ow zekereuh!

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 42
Woonplaats : Ten ne ker doar en ten weer ne keer gintere
Registration date : 01-11-08

http://miragephotography.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  BVDV ma sep 21, 2009 9:26 am

proficiat gasten!

Patteet, da is twee weken op rij he vriend, het bestuur zal zich beraadslagen om een gepaste sanctie te vinden! Twisted Evil
verder streelt het mijn ego dat jullie mij missen (heb ook op mezelf gestemd Embarassed )
Thomas, kan jij eens kijken om danny en mij aan te sluiten?
Ik kan mezelf van hieruit wel aansluiten, maar ik moet juist weten wanneer dit kan.

Verder keep up the good work de zondag!
Groeten uit het zonnige Mauritius!

A ja Pe, uw straf is nu zondag nie, maar de zondag daarop, want dan ben ik pas terug, 2 plateau's bier!
Mooi verslag trouwens!
BVDV
BVDV

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 41
Woonplaats : The Mansion
Registration date : 14-09-08

http://www.modecoupon.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  rooien hond ma sep 21, 2009 8:36 pm

BVDV schreef:proficiat gasten!

Patteet, da is twee weken op rij he vriend, het bestuur zal zich beraadslagen om een gepaste sanctie te vinden! Twisted Evil
verder streelt het mijn ego dat jullie mij missen (heb ook op mezelf gestemd Embarassed )
Thomas, kan jij eens kijken om danny en mij aan te sluiten?
Ik kan mezelf van hieruit wel aansluiten, maar ik moet juist weten wanneer dit kan.

Verder keep up the good work de zondag!
Groeten uit het zonnige Mauritius!

A ja Pe, uw straf is nu zondag nie, maar de zondag daarop, want dan ben ik pas terug, 2 plateau's bier!
Mooi verslag trouwens!

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

ik heb mijn jaarlijkse kat nu wel al heel vroeg gestuurd ...


Als "tegenprestatie " of "sanctie" kan ik niet anders dan mij spontaan "kandidaat-afvaller" te zetten indien er er zich de komende wedstrijd(en)
luxe selectieproblemen zouden voordoen en die kans lijkt mij zeer groot de komende weken ...


alleszins proficiat voor de 3 de overwinning op rij !
rooien hond
rooien hond

Aantal berichten : 163
Leeftijd : 46
Woonplaats : BOSUIL
Registration date : 16-09-08

http://www.greatold.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  cfc007 ma sep 21, 2009 10:08 pm

rooien hond schreef:
BVDV schreef:proficiat gasten!

Patteet, da is twee weken op rij he vriend, het bestuur zal zich beraadslagen om een gepaste sanctie te vinden! Twisted Evil
verder streelt het mijn ego dat jullie mij missen (heb ook op mezelf gestemd Embarassed )
Thomas, kan jij eens kijken om danny en mij aan te sluiten?
Ik kan mezelf van hieruit wel aansluiten, maar ik moet juist weten wanneer dit kan.

Verder keep up the good work de zondag!
Groeten uit het zonnige Mauritius!

A ja Pe, uw straf is nu zondag nie, maar de zondag daarop, want dan ben ik pas terug, 2 plateau's bier!
Mooi verslag trouwens!

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

ik heb mijn jaarlijkse kat nu wel al heel vroeg gestuurd ...


Als "tegenprestatie " of "sanctie" kan ik niet anders dan mij spontaan "kandidaat-afvaller" te zetten indien er er zich de komende wedstrijd(en)
luxe selectieproblemen zouden voordoen en die kans lijkt mij zeer groot de komende weken ...


alleszins proficiat voor de 3 de overwinning op rij !


Die kat zijt ge ook weer kwijt voor gans het seizoen. Laughing Laughing
cfc007
cfc007

Aantal berichten : 83
Leeftijd : 41
Woonplaats : Belsele
Registration date : 10-09-08

http://www.chelseafc.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  ow zekereuh! ma sep 21, 2009 11:35 pm

en die kater ook Laughing
ow zekereuh!
ow zekereuh!

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 42
Woonplaats : Ten ne ker doar en ten weer ne keer gintere
Registration date : 01-11-08

http://miragephotography.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  rooien hond di sep 22, 2009 2:02 pm

nog niet helemaal affraid
rooien hond
rooien hond

Aantal berichten : 163
Leeftijd : 46
Woonplaats : BOSUIL
Registration date : 16-09-08

http://www.greatold.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09 Empty Re: Gouden Leeuw - RVDV (bekerwedstrijd) 20-9-09

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum